Запит на надання висловлення зацікавленості (Консультаційні послуги – індивідуальний консультант)
- Дата новини:
- Компонент:
- Субпроект:
Запит на надання висловлення зацікавленості
(Консультаційні послуги– індивідуальний консультант)
Україна
Позика № 8475-UA
,,Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей”
Полтавська обласна державна адміністрація
Субпроект ,,Запровадження інноваційної моделі системи надання послуг хворим на гіпертонію у Полтавській області”
,,Логіст, митний брокер”-(пакет закупівель № 7.4.10)
Уряд України отримав від Міжнародного Банку Реконструкції та Розвитку Позику для реалізації проекту ,,Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей” № 8475-UA(далі - Позика) і має намір витратити частину цієї позики для оплати консультаційних послуг логіста митного брокера субпроекту в Полтавській області.
Консультаційні послуги включають: послуги з логістики та митного очищення в рамках субпроекту.Детальний перелік послуг наведено в Технічному завданні, що додається.
Впроваджувальна установа запрошує правомочних індивідуальних консультантів (Консультантів) висловитисвою зацікавленість щодо надання вищезазначених Послуг. Зацікавлені консультанти мають надати інформацію, яка демонструє, що вони мають необхідну кваліфікацію та відповідний досвід для виконання цих Послуг.
Критерії для включення до ,,короткого списку”наступні:
Обов’язкові вимоги:
- вища освіта ступеня магістра або спеціаліста
- практичний досвід роботи по складському обліку;
- навички роботи з комп’ютером(Microsoft Windows, Word, Excel, MS Project).
- наявність 3 і більше років попереднього досвіду роботи митним брокером та досконалі знання INCOTERMS
- вільне володіння українською мовою та базове знання англійської;
- вміння виконувати завдання у стислі часові терміни;
Бажані:
- Досвід роботи в міжнародних проектах.
Зацікавленим консультантам необхідно звернути увагу на п. 1.9 Керівництва з відбору та залучення консультантів за позиками МБРР, кредитами та грантами МАР позичальниками Світового банку, затвердженого в січні 2011 року, (переглянутого у липні 2014 р.)(,,Керівництво із закупівлі послуг консультантів”), вякому визначаєтьсяполітикаСвітового Банкущодоконфлікту інтересів. Консультантзобов’язується дотримуватисяполітикиБанкущодокорупційноїпрактикиі шахрайства.
Відбір кандидатів здійснюється відповідно до процедури відбору індивідуальних консультантів, що викладена в Керівництві із закупівлі послуг консультантів.
Додаткова інформація може бути отримана за адресою, зазначеною нижче з 10:00 до 17:00.
Висловлення зацікавленості у вигляді резюме (англійською та українською мовами) просимо направляти електронною поштою або подати особисто до 15.04.2016 р. включно за наступною адресою:
Назва: Департамент охорони здоров’яПолтавської обласної державної адміністрації
Адреса: м. Полтава, вул. Комсомольська, 44
До уваги: Лисак Віктор Петрович, директор Департаменту охорони здоров’я обласної державної адміністрації
Тел.: (05322) 7-33-66
Ел.пошта: allabr1@ukr.net
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на консультативні послуги (індивідуальний консультант) за посадою
,,Логіст, митний брокер”
(пакет закупівель № 7.4.10)
Проект ,,Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей”
СУБПРОЕКТ ,,Запровадження інноваційної моделі системи надання послуг хворим на гіпертонію у Полтавській області”
Позика Світового банку № 8475-UA
I. Загальна інформація по Проекту
Уряд України одержав позику Світового банку на фінансування проекту ,,Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей”(далі – Проект). Цілями Проекту є удосконалення якості медичних послуг у відібраних областях, із особливим акцентом на первинній і вторинній профілактиці серцево-судинних захворювань і раку, та поліпшення ефективності системи охорони здоров’я.
Проект складається з таких частин:
Частина 1. Удосконалення надання послуг на місцевому рівні;
Частина 2. Зміцнення урядування Міністерства охорони здоров’я;
Частина 3. Управління проектом та моніторинг і оцінювання.
В рамках частини 1 проекту Полтавській області надано фінансування для виконання інвестиційного субпроекту, затвердженого Світовим Банком та спрямованого на профілактику, раннє виявлення та лікування серцево-судинних захворювань, а також підвищення ефективності їх систем надання медичної допомоги, включно із заходами, зосередженими на удосконаленні первинної медико-санітарної допомоги; боротьбі із серцево-судинними захворюваннями на рівнях первинної, вторинної і третинної допомоги.
Для забезпечення ефективної реалізації субпроекту ,,Запровадження інноваційної моделі системи надання послуг хворим на гіпертонію у Полтавській області” в Полтавській області Обласна державна адміністрація створює Групу управління субпроектом (далі - ГУС). Як погоджено в ході підготовки проекту і відображено в Звіті про оцінку проекту та Оперативному посібнику проекту: ,,ГУС очолює заступник голови обласної державної адміністрації, на якого у межах функціональних обов’язків покладено забезпечення політики у сфері охорони здоров’я, або керівник управління охорони здоров’я обласної державної адміністрації. Голова ГУС буде здійснювати керівництво діяльністю ГУС і нестиме персональну відповідальність за організацію та виконання задач з реалізації Проекту. ГУС також відповідатиме за фідуціарну наглядову роль, що відноситься до відповідної області, включаючи моніторинг та перегляд процесу бюджетування, звітності та заходів аудиту. Для впровадження Проекту голова ГУС може використовувати діючих співробітників та/або залучати консультантів (наприклад, спеціалістів з фінансового управління та закупівель, технічного експерта та спеціаліста із запобіжних заходів, відповідно до потреб), які будуть працювати при структурному підрозділу з питань охорони здоров’я”.
Структурний підрозділ ОДА з питань охорони здоров’я (надалі – Замовник) має намір залучити індивідуального консультанта (далі – Консультант) для надання послуг з логістики та митного очищення в рамках субпроекту, відповідно до цього Технічного завдання.
II. Мета завдання
Метою цього завдання є надання послуг з логістики та митного очищення в рамках субпроекту.
III. Обсяг послуг
Консультант буде надавати консультації Замовнику та виконувати такі завдання з метою логістичного управління та здійснення митного очищення товарів, які будуть постачатись в рамках проекту:
- здійснення Акредитації, переакредитації ДОЗ як суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності у митниці
- здійснення організаційних заходів щодо надходження товару на митну територію Україниа саме:
-переговори та узгодження відповідних документів із постачальниками щодо митного очищення товару.
-забезпечення координації діяльності з постачальниками, кінцевими користувачами та відповідальними співробітниками ДОЗ.
- погодження з кінцевими користувачами, отримувачами товарів, доставку товарів та документальний супровід цього процесу;
- моніторинг розмитнення, зберігання, об’єднання та поширення товарів в рамках Проекту
- здійснювати декларування та митне оформлення товарів у порядку встановленому чинним законодавством, нормативними актами і документами;
-складання та оформлення в митниці ПП(ПД), МД-2, МД-3, ВМД
- отримання висновку відділу тарифів та відділу номенклатури;
- оформлення декларації митної вартості (ДМВ) згідно чинного Законодавства України та подавати на ознайомлення Замовнику
-отримання дозволів у службі карантину рослин, СЕС, службі екології та радіології, метрології та інших дозвільних документів
-підготовка, оформлення та узгодження із Замовником Актів прийому – передач, накладних здійснення моніторингу документообігу
-здійснення контролю при відвантаженні товару постачальником.
- надавати додаткові консультації Замовнику щодо вимог митного законодавства України, ознайомлювати Замовника при необхідності з цими документами, попереджувати Замовника про встановлені Законодавством України заборони чи обмеження;
- виконання інших завдань Координатора ГУС у рамках впровадження проекту
IV. Тривалість і місце роботи
Консультант забезпечуватиме надання послуг з дати укладання договору до 30 вересня 2020 року або протягом іншого періоду, як буде вирішено сторонами на момент укладання контракту.
Місцем роботи є місто Полтава, Україна. Також, можливі відрядження по Полтавській області та Україні.
V. Умови виконання завдання
Консультант в рамках виконання завдання буде підпорядковуватись керівнику структурного підрозділу ОДА з питань охорони здоров’я.
З Консультантом буде підписаний договір з почасовою формою оплати (стандартна форма договору Світового Банку). Консультант буде працювати повний робочий день.
Замовник надасть Консультанту робоче місце, включаючи обладнання необхідне для виконання завдань (телефон, факс, ПК, доступ до Інтернет).
Замовник надаватиме Консультанту інформацію, необхідну для виконання його завдань.
VI. Вимоги до звітності
Протягом 10-денного терміну після закінчення кожного місяця Консультант має надавати Замовнику звіти про надані послуги за формою, встановленою Замовником. Щомісячний звіт має стисло описувати виконані заходи, досягнуті результати та напрацьовані матеріали.
Звіти мають бути підготовлені у спосіб, придатний для читання і розуміння Замовником.
Консультант на вимогу Замовника повинен подавати табель або будь-який інший документ у відповідності із вказівками Координатора для підрахунку часу витраченого Консультантом за завданнями.
VII. Кваліфікаційні вимоги до Консультанта
Обов’язкові вимоги:
- вища освіта ступеня магістра або спеціаліста
- практичний досвід роботи по складському обліку;
- навички роботи з комп’ютером(Microsoft Windows, Word, Excel, MS Project).
- наявність 3 і більше років попереднього досвіду роботи митним брокером та досконалі знання INCOTERMS
- вільне володіння українською мовою та базове знання англійської;
- вміння виконувати завдання у стислі часові терміни;
Бажані:
- Досвід роботи в міжнародних проектах.