Меморандум про співпрацю у рамках реалізації проекту Світового Банку

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:

Підписано Меморандум про співпрацю

у рамках реалізації проекту Світового Банку

Субпроект«Запровадження інноваційної моделі системи надання послуг хворим на гіпертонію в Полтавській області»Проекту Міжнародного банку реконструкції та розвитку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» діє з 2015 року і спрямований на підтримку реформування системи охорони здоров’я.

З метою налагодження співпраці та партнерства в рамках «Проекту з підсилення врядування та незалeжного моніторингу проекту Міжнародного банку реконструкції та розвитку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» 2 квітня 2018 року директор Департаменту охорони здоров'я  Віктор Лисак та директор ГО «Полтавська платформа» Альона Гончаренко підписали угоду. Основна мета співпраці – просування проекту для більшого ознайомлення суспільства та незалежний моніторинг його виконання.

Директор Департаменту охорони здоров'я Віктор Лисак відмітив,«що відтепер ГО «Полтавська Платформа» спільно з Київською школою економіки проводитимуть моніторинг закупівель за правилами Світового банку.Однією із останніх закупівель є 35 автомобілів для збору аналізів та 7 пересувних амбулаторій. Транспорт призначений Центрам ПМСД для доставки біологічних матеріалів до центральних клініко-діагностичних лабораторій вторинного рівня. Автотранспорт було придбано полтавськими фахівцями на міжнародних конкурсних торгах у рамках реалізації субпроекту в області».

«Крім проведення моніторингу проектуСвітового банку «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей», слідкуватимемо за закупівлями медичного обладнання, вивчатимемо громадську думку, збиратимемо відгуки лікарів та пацієнтів, а також інформуватимемо полтавців, які послуги вони можуть отримати безкоштовно на обладнанні, закупленому за рахунок Світового банку», –  зазначилаАльона Гончаренко, директор громадської організації «Полтавська платформа».

Прес-центр Департаменту охорони здоров'я Полтавської ОДА

Фото