Запрошення взяти участь у торгах №NCB 2.1.10

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:

Запрошення до участі у торгах

 

 

УКРАЇНА

Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей

Позика № : 8475-UA

 

Назва Договору:Закупівля серверного та комунікаційного обладнання для інформаційно-телекомунікаційного системи

 

 

Ідентифікаційний номер(згідно з Планом закупівель): NCB 2.1.10

 

1.         Уряд України отримав від Світового Банку фінансування для реалізації проекту “Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей” № 8475-UAі має намір використати частину цих коштів для здійснення платежів по договору на закупівлю комп'ютерного обладнання. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

 

2.Департамент охорони здоров’я Запорізької обласної державної адміністраціїзапрошує надсилати запечатані тендерні пропозиції від правомочних учасників торгів на поставкусерверного та комунікаційного обладнання для інформаційно-телекомунікаційного системиза наступними позиціями:

 

1.      Міжмережевий екран (Тип 1) – 90 шт.

2.      Міжмережевий екран (Тип 2) – 5 шт.

3.      Міжмережевий екран (Тип 3) - 1  шт.

4.      IP-шифратор (Тип 1) - 6 шт.

5.      IP-шифратор (Тип 2) - 90 шт.

6.      Програмний комплекс віддаленого управління ІР-шифраторами - 1 шт.

7.      Мережевий накопичувач - 7 шт.

8.      Сервер бази даних та застосувань (Тип 1) – 1 шт.

9.      Сервер бази даних та застосувань (Тип 2)  – 1 шт.

10.  Сервер ПАКС  – 2 шт.

11.  Операційна система для сервера – 4 шт.

12.  Реляційна система керування базою даних – 2 шт.

13.  Ліцензії для підключення до сервера – 41 підключення користувачів

14.  Антивірусне програмне забезпечення для серверу – 4 шт.

15.  Антивірусне програмне забезпечення– 77 шт.

16.  Блок безперебійного живлення – 2 шт.

17.  Кондиціонер для серверного приміщення – 2 шт.

18.  Серверна шафа – 2 шт.

19.  Блок електричних розеток – 4 шт.

20.  Монітор – 2 шт.

21.  Маніпулятор мишка – 2 шт.

22.  Клавіатура – 2 шт.

 

3.         Учасники торгів повинні подавати пропозиції на весь перелік позицій в межах даного тендеру. Часткові пропозиції не будуть розглянуті і будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам.

 

4.         Торги будуть проводитись згідно з процедурами Національних конкурсних торгів (НКТ), визначеними у посібнику «Керівництво із закупівель товарів, робіт та неконсультаційних послуг позичальниками Світового банку за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР», опублікованому у січні 2011 року, переглянутого у липні 2014 року, («Керівництво з закупівель»); вони відкриті для всіх учасників торгів, що є правомочними відповідно до визначення, наведеного у Керівництві із закупівель. Прохання також ознайомитися з пунктами 1.6 та 1.7, в яких визначається політика Світового банку стосовно конфлікту інтересів.

 

5.         Зацікавлені правомочні учасники можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись із тендерною документацією в робочий час з 10.00 до 17.00 за наведеною нижче адресою.

 

6.         Повний комплект Тендерної документації англійською або українською мовою зацікавлені учасники торгів можуть отримати безкоштовно після подання письмової Заявки на нижче вказану адресу (1). Представники учасників торгів можуть отримати Тендерну документацію у офісі Групи консультативної підтримки за вказаною нижче адресою (1) або кур’єром при умові, що ця послуга буде оплачена учасником торгів безпосередньо поштовому агенту, який її надає.

 

7.         Кваліфікаційні вимоги включають в себе:

(1)   Не менше 5 (п'ять) років досвіду у виробництві аналогічних товарів (для місцевих учасників торгів потрібно надати документи, що демонструють дату державної реєстрації та види діяльності за КВЕД);

(2)    Успішне завершення принаймні 2 (двох) договорів (на виробництво/ постачання аналогічного обладнання) протягом останніх 5 (п?яти) років, на суму по кожному договору, не менше: 6 200 000,00  (шість мільйонів двісті тисяч) українських гривень  за період останніх 5 (п'яти) років.

Кваліфікація учасників торгів, які подали заявки на кілька лотів будуть оцінюватися на кумулятивної основі.

 

Більш детальні вимоги викладені в Тендерній документації.

 

8.         Тендерні пропозиції повинні бути доставлені на зазначену нижче адресу до 11:00 год. за місцевим часом,  11 січня  2019 року.Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше зазначеного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті публічно у присутності призначених представників учасників торгів та будь-яких інших осіб, які виявлять бажання бути присутніми, за зазначеною нижче адресою.

 

9.         Усі тендерні пропозиції повинні супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Сума і валюта гарантії тендерної пропозиції повинні бути: 116 000  (Сто шістнадцять тисяч) українських гривень.

Гарантія  повинна бути у формі безвідкличної банківської гарантії. Всі інші форми гарантії  неприйнятні для Покупця.

 

10.       Адреса, що згадується вище:

 

Департамент охорони здоров’я Запорізької обласної державної адміністрації

До уваги: Клименко В.І.

проспект Соборний, 164, м. Запоріжжя, 69107, Україна

6 поверх / кімната №. 643

Тел.:     +38 (061) 224-63-83,

Факс:   + 38 (061) 239-05-03

Електронна пошта: zaphealthwb@gmail.com