Запрошення до участі у торгах № ІСВ-5.2.1.4
- Дата новини:
- Компонент:
- Субпроект:
Запрошення до участі у торгах
№ ІСВ-5.2.1.4 «Медичне обладнання для діючого кардіологічного центру»
Україна
Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей
Позика №: 8475-UA
Назва Договору: Медичне обладнання для діючого кардіологічного центру.
Ідентифікаційний номер: ICB-5.2.1.4
1. Уряд України отримав від Світового банку позику № 8475-UA на фінансування проекту «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей», та має намір використати частину цієї позики для здійснення платежів по договору на поставку медичного обладнання у Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.
2. Департамент охорони здоров’я Вінницької обласної державної адміністрації запрошує правомочних учасників торгів представити свої запечатані конкурсні пропозиції щодо закупівлі наступних товарів:
Лот № 1: договір № ICB-5.2.1.4/1
Дефібрилятор-монітор з функцією оцінки серцево-легеневої реанімації – 2 шт.
Лот № 2: договір № ICB-5.2.1.4/2
Приліжковий монітор – 5 шт.
Насос шприцьовий інфузійний одноканальний – 2 шт.
Насос шприцьовий інфузійний двокальний – 1 шт.
Аспіратор хірургічний – 1 шт.
3. Учасники торгів можуть подавати тендерні пропозиції по одному лоту, по комбінації лотів або по усіх лотах, як це зазначено у тендерній документації на повний перелік товарів/послуг в межах кожного лоту. Часткові пропозиції не будуть розглядатись та будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам. Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватися по кожному лоту окремо.
Учасникам торгів, які бажають запропонувати знижки у випадку присудження їм більше одного договору, дозволено робити це за умови, що такі знижки будуть включені в Заявку на участь у торгах.
4. Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), визначеними у посібнику «Керівництво із закупівель товарів, робіт та неконсультаційних послуг позичальниками Світового банку за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР», виданого у січні 2011 року (переглянутого у липні 2014 р.) (далі – «Керівництво з закупівель»); вони відкриті для всіх правомочних учасників, відповідно до визначення в Керівництві по закупівлям. Зацікавленим учасникам необхідно звернути увагу на пп. 1.6 та 1.7, в яких визначається політика Світового банку стосовно конфлікту інтересів.
5. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись із тендерною документацією за вказаною нижче адресою в робочі дні з 10:00 до 17:00.
6. Кваліфікаційні вимоги включають наступне: (і) відсутність заборгованості перед податковими органами, (іі) принаймні 5 (п'ять) років досвіду роботи у виробництві аналогічних товарів по кожному лоту, (ііі) досвід успішно виконаних з 2013 року подібних договорів:
Для Лоту № 1: принаймні 2 (два) подібних договори на виробництво / постачання подібної продукції, сума кожного з яких має становити не менше ніж 40 000 (сорок тисяч) доларів США;
Для Лоту № 2: принаймні 2 (два) подібних договори на виробництво / постачання подібної продукції, сума кожного з яких має становити не менше ніж 40 000 (сорок тисяч) доларів США.
Додаткова інформація наведена у тендерній документації.
7. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отримати повний комплект Тендерної документації англійською та українською мовою безкоштовно в електронному вигляді після подання письмової Заявки на вказану нижче електронну адресу.
Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отриматиТендерну документацію безкоштовно в друкованому вигляді, подавши письмову Заявку за нижче вказаною адресою. Представники учасників торгів можуть безкоштовно отримати Тендерну документацію за вказаною нижче адресою або кур’єром при умові, що послуга по доставці буде окремо організована та оплачена учасником торгів безпосередньо поштовому агенту, який її надає.
8. Тендерні пропозиції повинні бути доставлені на вказану нижче адресу до 11:00 за місцевим часом, 14 березня 2019 року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені.
Тендерні пропозиції будуть відкриті в присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою о 11:00 за місцевим часом 14 березня 2019 року.
9. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Декларацією про Гарантію тендерної пропозиції.
10. Адреса, що згадується вище:
Департамент охорони здоров’я Вінницької обласної державної адміністрації
До уваги: Олени Житанської, заст. директора Департаменту охорони здоров’я Вінницької обласної державної адміністрації, заст. голови Комісії по відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг Субпроекту
вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21036, Україна
2 поверх, каб. № 201 – зала засідань Департаменту охорони здоров?я Вінницької облдержадміністраціїї
Телефон: + 38 (0432) 66-15-34
Факс: + 38 (0432) 66-15-36
Електронна пошта: vinspih@gmail.com; обов’язкова копія на ел. адреси: vinspih.office@gmail.com, zhitanska@ukr.net, zlik_dor@ukr.net.