Запрошення взяти участь у торгах
- Дата новини:
- Компонент:
- Субпроект:
Запрошення взяти участь у торгах
УКРАЇНА
Проект «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей»
Позика # 8475-UA
Назва контракту: «Обладнання для навчально-тренінгових центрів та Центру здоров’я»
Номер (згідно з Планом закупівель): № ІСВ 7.1.3
1. Уряд України отримав позику від Світового банку на покриття витрат Проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», та має намір спрямувати частину цих коштів на фінансування контракту щодо закупівлі «Обладнання для навчально-тренінгових центрів та Центру здоров’я». Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.
2. Департамент охорони здоров'я Полтавської обласної державної адміністрації запрошує кваліфікованих учасників торгів, які відповідають умовам щодо участі у торгах, надсилати запечатані тендерні пропозиції щодо постачання обладнання для навчально-тренінгових центрів та Центру здоров’яПолтавської області за наступними позиціями:
ЛОТ 1:
1. Персональний комп'ютер (Тип 1) — 122 шт.
2. Персональний комп'ютер (Тип 2) — 4 шт.
3. Джерело безперебійного живлення — 118 шт.
4. Проектор (Тип 1) — 33 шт.
5. Мережевий фільтр — 9 шт.
6. Проектор (Тип 2) — 2 шт.
7. Ноутбук — 1 шт.
8. Планшет — 3 шт.
9. Веб-камера — 1 шт.
10. IP-камера — 49 шт.
11. Мультимедійна дошка (екран інтерактивний) — 1 шт.
12. Роутер Wi-Fi— 8 шт.
13. USB-флеш накопичувач — 7 шт.
14. Брошуратор — 1 шт.
15. Обладнання для конференцій — 10 шт.
16. Екран (Тип 1) — 33 шт.
17. Екран (Тип 2) — 1 шт.
18. Телевізор — 2 шт.
19. Принтер — 2 шт.
20. БФП (Тип 1) — 48 шт.
21. БФП (Тип 2) — 1 шт.
22. Фотоапарат — 1 шт.
23. Цифровий диктофон — 1 шт.
24. Відеокамера — 1 шт.
25. Мікрофон — 1 шт.
26. Комплект колонок — 1 шт.
27. Акустична система — 42 шт.
ЛОТ2:
1. Стіл викладача з тумбою — 47 шт.
2. Стіл для манекенів — 166 шт.
3. Стіл комп’ютерний — 75 шт.
4. Стілець — 1266 шт.
5. Шафа для документів — 9 шт.
6. Шафа для манекенів — 43 шт.
7. Інформаційні стенди — 1900 шт.
8. Шафа для одягу (відкрита) — 42 шт.
9. Кушетка медична — 10 шт.
10. Фліпчарт — 33 шт.
11. Магнітомаркерна дошка — 34 шт.
ЛОТ 3:
1. Тренажер для проведення катетеризації центральної вени — 36 шт.
2. Тренажер для катетеризації периферичної вени та внутрішньовенного введення медикаментів та розчинів — 36 шт.
3. Тренажер для вимірювання артеріального тиску — 36 шт.
4. Манекен пацієнта — 9 шт.
5. Симулятор пацієнта для опрацювання клінічних ситуацій — 1 шт.
6. Муляж — 35 шт.
7. Віртуальна система для самостійного навчання проведення венепункції та постановки внутрішньовенних катетерів — 1 шт.
8. Модель ретинопатії ока — 35 шт.
9. Тренажер для проведення аускультації легень та серця — 9 шт.
3. Учасники торгів можуть подавати пропозиції на один або кілька лотів, як це зазначено у тендерній документації щодо повного списку позицій в межах коженого лоту. Часткові пропозиції не будуть розглянуті і будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам. Претендентам, які бажають запропонувати знижки в разі, якщо їм буде присуджено більш ніж один контракт, буде дозволено зробити це, за умови, ці знижки будуть включені в Заявку на участь у торгах.
4. Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), описаними в Посібнику щодо закупівлі товарів, робіт та не консультаційних послуг за рахунок коштів позик МБРР та коштів кредитів та грантів МАРдатованого січнем 2011 року (переглянутого у липні 2014 року) (далі – Посібник із закупівель); і вони відкриті для всіх учасників торгів згідно з Посібником із закупівель. Крім того, в пунктах 1.6 та 1.7 Посібника із закупівель викладено політику Світового банку про конфлікт інтересів.
5. Зацікавлені учасники, що мають право брати участь у торгах, можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись з тендерною документацією за вказаною нижче адресою з 10:00 до 17:00.
6. Зацікавлені учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською або українською мовами, подавши письмову заявку за нижче вказаною адресою і оплативши збір, який не повертається, в розмірі 50.00 (п’ятдесят) доларів США або еквівалент в українських гривнях.Платіж потрібно здійснити прямим переказом на вказані рахунки:
для ОТРИМУВАЧА - Департаменту охорони здоров’я Полтавської ОДА на рахунок№ 37321064008010, ГУ ДКСУ у Полтавській обл., МФО 831019, код ЕДРПОУ 02013107, деталі для оплати “За тендерну документацію по закупівлі 7.1.3” для платежів у національній валюті
або
для ОТРИМУВАЧА – Державна Казначейська Служба України, Київ, Україна, код ЕДРПОУ 37567646, на рахунок № 25133012855000, банк бенефіціар ПАТ “Державний експортно-імпортний банк Укрїани”, Київ, Україна, SWIFT код EXBSUAUX, МФО код банку 322313, деталі для оплати “До уваги Департаменту охорони здоров’я, за тендерну документацію по закупівлі 7.1.3, код доходів бюджету 24060300” для платежів у
доларах США.
Усі банківські збори щодо переказу відносяться на рахунок учасника торгів.
Тендерна документація буде надсилатися кур’єрською поштою або передаватися представникам учасників за вказаною адресою.
7. Кваліфікаційні вимоги включають наступне:
(i) відсутність заборгованості перед податковими органами;
(ii) Наявність не менше 5(п’яти) років досвіду з виробництва аналогічних товарів по кожному лоту;
(iii) Успішне виконання протягом останніх 5 (п’яти) років принаймні 2 (двох) аналогічних контрактів по кожному лоту на суму, не менше вказаної:
Лот 1: 120 000,00 дол. США
Лот 2: 200 000,00 дол. США
Лот 3: 560 000,00 дол. США
Кваліфікація учасників торгів, які подали заявки на кілька лотів, буде оцінюватися на кумулятивній основі
Додаткова інформація міститься у Тендерній документації.
8. Тендерні пропозиції мають бути доставлені на нижче вказану адресу не пізніше 11:00 за місцевим часом 12 квітня 2017 року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється.Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті у присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою.
9. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Розміри та валюта гарантій тендерної пропозиції будуть такими:
ЛОТ 1: 3000 (три тисячі) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes (www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання пропозиції;
ЛОТ 2: 5000 (п’ять тисяч) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes (www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання пропозиції;
ЛОТ 3: 14 000 (чотирнадцять тисяч) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes (www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання пропозиції.
10. Згадана вище адреса:
Департамент охорони здоров’я Полтавської обласної державної адміністрації
До уваги: п. Віктора Лисака Директора Департаменту охорони здоровя Полтавської обласної державної адміністрації
Вул. Стрітенська, 44, Полтава, Україна
2-ий поверх, кімн. 12
Телефон: +380532500055
Електронна пошта: allabr1@ukr.net, amytryniuk@gmail.com, alex6551@ukr.net