Запрошення до подання цінових пропозицій SH 8.4.7.1

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:

Управління охорони здоров’я Рівненської ОДА

Проект № 8475-UA “Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей”

Субпроект “Підвищення ефективності лікування та профілактики хвороб системи кровообігу в Рівненській області на період з 2015 по 2020 роки“

ЗАПРОШЕННЯ ДО ПОДАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ № SH- 8.4.7.1

«Придбання комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення  для ГКПС»

30 жовтня 2018 року

1. Уряд України одержав позику Міжнародного банку реконструкції та розвитку № 8475-UA на фінансування проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» (далі Проект). Частина коштів цієї позики має бути використана для покриття витрат в рамках договору, до якого відноситься це запрошення до подання цінових пропозицій (далі Запрошення).

2. Управління охорони здоров’я Рівненської ОДА (далі Покупець) цим листом запрошує  правомочні компанії (юридичні особи)   надіслати цінові пропозиції щодо постачання таких товарів:

Ноутбук (Тип 1) – 4 шт.

Ноутбук (Тип 2) – 1 шт.

Технічні специфікації та відомості щодо кількості додаються.

3. Пропозиції мають бути повними (включати усі позиції) відповідно до цього Запрошення. Неповні пропозиції будуть відхилені. Цінові пропозиції оцінюватимуться за всіма позиціями та договір буде присуджено фірмі, яка запропонувала найменшу оцінену вартість всіх позицій.

4. Цінові пропозиції українською мовою за формою, наведеною у Додатку 3 «Цінова пропозиція», а також додаткові відомості мають надсилатися за такою адресою:

Управління охорони здоров’я Рівненської ОДА
16 Липня, 38, Рівне, 33028, Україна
Канцелярія, другий (2) поверх.
До уваги: Юрія Осіпчука, начальника управління
Офіс Групи консультаційної підтримки Субпроекту (ГКПС)
Тел. +380362-26-67-34
Ел. пошта:  Rivnegus@gmail.com

5. Кінцевим терміном для отримання пропозицій Покупцем за адресою, вказаною в п. 4 вище встановлюється: 28 листопада 2018 року, 11:00 за місцевим часом. Цінова пропозиція за формою, що додається, може подаватися особисто, листом або електронною поштою за адресою, вказаною вище.

Для підтвердження  досвіду надання аналогічних послуг необхідно надати документи, що демонструють дату державної реєстрації та види діяльності за КВЕД, необхідні для надання даного виду послуг, а також назви та адреси організацій, що забезпечують сервісне обслуговування комп’ютерного обладнання в м. Рівне. 

6. Будь ласка, надайте Ваші цінові пропозиції відповідно до вказівок нижче та відповідно до Договору, що додається. «Терміни та умови постачання», що додаються, є складовою частиною Договору.   

i) ЦІНИ.Ціни мають бути виражені в будь-якій валюті, включаючи ціну товарів у місті Рівному, податки, ПДВ, митні збори, доставку, завантаження і розвантаження.

ii) ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ. Пропозиції, які визнані такими, що задовольняють технічним вимогам Запрошення, оцінюватимуться шляхом порівняння загальної ціни у пункті призначення, як вказано в п. (і) вище.

З метою оцінки та порівняння валюту цінової пропозиції буде конвертовано у валюту країни Покупця (гривню) за курсом, встановленим Національним банком України (http://www.bank.gov.ua). Датою визначення курсу обміну вважатиметься день кінцевого терміну подання пропозицій, зазначеного в п. 5 цього Запрошення до подання цінових пропозицій. При оцінці пропозицій, Покупець визначить для кожній ціновій пропозиції оціночну вартість шляхом корегування цінової пропозиції з метою виправлення арифметичних помилок таким чином:

а) якщо у будь-якому місці є невідповідність між сумою цифрами та прописом, сума прописом буде вважатися вірною;
б) якщо у будь-якому місці є невідповідність між ціною за одиницю та загальною сумою, яка обчислюється шляхом перемноження ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю буде вважатися вірною;
в) якщо Постачальник відмовиться прийняти вказані корегування, його цінова пропозиція буде відхилена.

iii) ПРИСУДЖЕННЯДОГОВОРУ. Договір присуджуватиметься фірмі, яка запропонує найнижчу загальну ціну та відповідає встановленим умовам постачання, технічним та кваліфікаційним вимогам. З обраним Постачальником буде укладено договір (далі – Договір). Форма договору наведена в Додатку 4 «Договір».

iv) ТЕРМІН ЧИННОСТІ ПРОПОЗИЦІЙ. Запропоновані цінові пропозиції повинні бути чинними протягом сорока п’яти  (45) днів від дати кінцевого терміну отримання пропозицій, встановленої в п. 5 цього Запрошення.

7. Детальнішу інформацію можна отримати за адресою вул.16 Липня, 38, м. Рівне,  Україна, 2 поверх - Управління охорони здоров’я Рівненської ОДА  чи електронною поштою:  Rivnegus@gmail.com.

8. ПЕРЕВІРКИ ТА АУДИТ

8.1 Постачальник повинен виконувати всі вказівки Покупця, які відповідають застосованому законодавству місця призначення.

8.2 Постачальник повинен дозволяти, та забезпечити дозвіл всіх своїх підрядників та консультантів, на перевірку Банком та/або особами призначеними Банком всіх офісів Постачальника та всіх рахунків та документів, пов’язаних з впровадженням Договору та підготовкою цінової пропозиції, та дозволяти перевірку цих рахунків та документів аудитором, призначеним Банком, якщо це вимагатиме Банк. Звертаємо увагу Постачальника, його Субпідрядників та консультантів на п.5 Договору «Шахрайство та корупція» , яким, окрім іншого, передбачається, що дії, спрямовані на суттєве обмеження реалізації Банком свого права на проведення перевірок та аудиту становить заборонену практику, яка тягне за собою розірвання договору і/або застосування Банком санкцій (включаючи визнання Постачальника неправомочним, але не обмежуючись цим) відповідно до стандартних процедур Банку щодо застосування санкцій.

9. Будь ласка, надайте письмове підтвердження електронною поштою отримання цього Запрошення та Вашої участі в торгах.

Додатки:

Додаток 1. Терміни та умови постачання
Додаток 2. Технічні вимоги
Додаток 3. Цінова пропозиція
Додаток 4. Договір

 

Начальник управління охорони здоров’я Рівненської ОДА                         Ю.Ю. Осіпчук