8.2.7 Запрошення до участі в торгах
- Дата новини:
- Компонент:
- Субпроект:
Запрошення взяти участь у торгах
Україна
Проект «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей»
Позика # 8475-UA
Назва контракту: Закупівля виробів медичного призначення для відділення інтервенційної радіології КЗ ”Рівненська обласна клінічна лікарня“ РОР.
Номер (згідно з Планом закупівель): ІСВ № 8.2.7
1. Уряд України отримав позику від Світового банку на покриття витрат Проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», та має намір спрямувати частину цих коштів на фінансування контракту щодо закупівлі медичного обладнання для оснащення ЦПМСД, ЦРЛ, міських та обласних лікарень. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.
2. Управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації запрошує кваліфікованих учасників торгів, які відповідають умовам щодо участі у торгах, надсилати запечатані тендерні пропозиції щодо постачання виробів медичного призначення для відділення інтервенційної радіології КЗ ”Рівненська обласна клінічна лікарня“ РОРза наступними позиціями:
1. Набір катетерів діагностичних – 570 шт.
2. Провідниковий катетер – 570 шт.
3. Провідник коронарний – 580 шт.
4. Балон для ангіопластики – 420 шт.
5. Пристрій для тромбоаспірації – 31 шт.
6. Мікрокатетер – 31 шт.
7. Стент коронарний – 720 шт.
3. Часткові пропозиції не будуть розглянуті і будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам.
4. Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), описаними в Посібнику щодо закупівлі товарів, робіт та не консультаційних послуг за рахунок коштів позик МБРР та коштів кредитів та грантів МАРдатованого січнем 2011 року (переглянутого у липні 2014 року) (далі – Посібник із закупівель); і вони відкриті для всіх учасників торгів згідно з Посібником із закупівель. Крім того, в пунктах 1.6 та 1.7 Посібника із закупівель викладено політику Світового банку про конфлікт інтересів.
5. Зацікавлені учасники, що мають право брати участь у торгах, можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись з тендерною документацією у робочі дні за вказаною нижче адресою з 10:00 до 17:00.
6. Зацікавлені учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською або українською мовами, подавши письмову заявку за нижче вказаною адресою і оплативши збір, який не повертається, в розмірі:
- 28,00 дол США (двадцять вісім доларів 00 центів США) для відправки тендерної документації за кордон;
- 196,00 грн (сто девяносто шість грн 00 коп ) для відправки тендерної документації по Україні.
Платіж потрібно здійснити прямим переказом на вказані рахунки:
- для платежів у національній валюті:
Держказначейська служба України, м. Київ
МФО 820172
Номер рахунку: 37113094010698
Одержувач: УОЗ Рівненської ОДА
Код за ЄДРПОУ: 02013136
Призначення оплати: Відшкодування за тендерну документацію ICB №8.2.7
- для платежів у доларах США:
FOR PAYMENTS IN US DOLLARS:
BENEFICIARY: HEALTH DEPARTMENT OF RIVNE REGION STATE ADMINISTRATION
CODE IN THE UNITED STATE REGISTER OF LEGAL ENTITIES, INDIVIDUAL ENTREPRENEURS AND PUBLIC ORGANIZATIONS OF UKRAINE (EDRPOU): 02013047
ACCOUNT: 25307000118008
BANK OF BENEFICIARY: JSC STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE (UKREXIMBANK, UKRAINE, RIVNE BRANCH, MFO 333539)
SWIFT CODE: EXBSUAUXRIV
PAYMENT DETAILS: “PURCHASE OF THE BIDDING DOCUMENTS FOR ICB NO. 8.2.7”
INTERMEDIARY BANK: CITIBANK N.A., NEW YORK
SWIFT CODE: CITIUS33
CORRESPONDENT ACCOUNT: 36083522
or
INTERMEDIARY BANK: JP MORGAN CHASE BANK N. A., NEW YORK, USA
SWIFT CODE: CHAS US 33
CORRESPONDENT ACCOUNT: 400-124432
or
INTERMEDIARY BANK: DEUTSCHE BANK TRUST COMPANY AMERICAS, NEW YORK, USA
SWIFT CODE: BKTR US 33
CORRESPONDENT ACCOUNT: 04094227
Усі банківські збори щодо переказу є за рахунок учасника торгів.
Тендерна документація буде надсилатися кур’єрською поштою або передаватися представникам учасників за вказаною нижче адресою.
7. Кваліфікаційні вимоги включають:
(1) докази відсутності заборгованості перед фіскальними органами (для вітчизняних учасників);
(2) не менше п'яти (5) років досвіду у виробництві товарів;
(3) успішне завершення договорів протягом останніх п?яти (5) років, з наступними вимогами:
- не менше два (2) договори на суму не менше ніж 280 000,00 ( двісті вісімдесят тисяч доларів США) кожний.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Додаткові відомості викладені у тендерній документації.
8. Тендерні пропозиції мають бути доставлені на нижче вказану адресу до 11:00 за місцевим часом до 18 січня 2018 року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється.Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті у присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою.
9. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Розміри та валюта гарантій тендерної пропозиції будуть такими:
7 000,00 (сім тисяч) доларів США
або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті Національного банку України http://www.bank.gov.ua за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання пропозиції.
10. Адреса:
Вул. 16 Липня, 38
Поверх/кімната: 2 поверх (канцелярія)
Місто: Рівне
Поштовий індекс: 33028
Країна: Україна
До уваги: Осіпчука Юрія , начальника управління охорони здоров'я, заступника голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг.
До уваги: Іськіва Віктора, секретаря Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг.
Телефон/факс: +38(0362) 26-67-34
Електронна пошта : rivnegus@gmail.com та копії на rivne@wb.moz.gov.ua, operator.rouoz@gmail.com
Начальник управління охорони здоров’я Ю. Осіпчук