Запрошення до участі у торгах № ICB 2.1.3

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:

Запрошення до участі у торгах

 

 

УКРАЇНА

Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей

Позика № : 8475-UA

 

Назва Договору: Закупівля обладнання згідно з табелем оснащення центру ПМСД

Ідентифікаційний номер(згідно з Планом закупівель): ICB2.1.3

 

1.         Уряд України отримав від Світового Банку фінансування для реалізації проекту “Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей” № 8475-UAі має намір використати частину цих коштів для здійснення платежів по договору на закупівлю обладнання згідно з табелем оснащення центру ПМСД. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

 

2.         Департамент охорони здоров’я Запорізької обласної державної адміністраціїзапрошує кваліфікованих учасників торгів, які відповідають умовам щодо участі у торгах, надсилати запечатані тендерні пропозиції щодо постачання обладнання згідно з табелем оснащення центру ПМСД, за наступними позиціями:

 

ЛОТ 1:

1. Cфігмоманометр з набором манжет - 1807 шт.

2. Стетоскоп - 1518 шт.

3. Манжета на стегно - 275 шт.

4. Медична сумка - 1602 шт.

ЛОТ 2:

1. Ото-/офтальмоскоп (набір) – 950 шт.

ЛОТ 3:

1. Електронні медичні ваги - 603 шт.

2. Ростомір - 578шт.

3. Медична вимірювальна стрічка - 2638 шт.

ЛОТ4:

1. Система контролю рівня глюкози в крові (глюкометр) - 2354 шт.

ЛОТ5:

1. Електрокардіограф - 380 шт.

ЛОТ6:

1. Пульсоксиметр - 1000 шт.

 

Усі тендерні пропозиції повинні супроводжуватись:

Якщо Учасник торгів є Виробником:

Місцеві учасники торгів повинні представити докази, про відсутність прострочених боргів перед податковими органами.

Учасники торгів повинні мати, принаймні 5(п'ять) років досвіду роботи у виробництві аналогічних товарів по кожному лоту.

Кваліфікація учасників торгів, які подали заявки на кілька лотів будуть оцінюватися окремо по кожному лоту.

Успішне завершення, принаймні 2 (двох) контрактів на суму по кожному контракту, яка аналогічна або більше:

Лот 1: у сумі не менше 160,000 Доларів США

Лот 2: у сумі не менше 190,000 Доларів США

Лот 3: у сумі не менше 300,000 Доларів США

Лот 4: у сумі не менше 380,000 Доларів США

Лот 5: у сумі не менше 450,000, Доларів США

Лот 6: у сумі не менше 70,000 Доларів США

Кваліфікація учасників торгів, які подали заявки на кілька лотів будуть оцінюватися на кумулятивної основі.

Для підтвердження учасники повинні надати копії таких договорів  та відгуки щодо їх діяльності за період останніх 5 (п'яти) років.

Документальні докази надаються у вигляді посилання на основні договори на поставку і технічну підтримку медичного обладнання, які учасник успішно завершив в період з 2011 року. Перелік основних договорів повинен містити інформацію про такі договори, в тому числі посилання на номер договору, загальну кількість і тип товару, дату доставки, назву покупця, його адресу і телефон/факс.

 

Якщо Учасник торгів є не Виробником:

Якщо Учасник торгів є не Виробником, але пропонує Товари від імені Виробника за Авторизаційною формою виробника (Розділ IV «Форми документів для участі в торгах»), Виробник демонструє зазначені вище кваліфікації (і), (іі) (1), а Учасник торгів демонструє, що він успішно завершив виконання щонайменше 2 (двох) договорів щодо постачання, монтажу та технічної підтримки медичного обладнання протягом подібного медичного обладнання за минулі 5(п’ять) років для кожного контракту, що був аналогічним або більшим ніж:

Лот 1: у сумі не менше 160,000 Доларів США

Лот 2: у сумі не менше 190,000 Доларів США

Лот 3: у сумі не менше 300,000 Доларів США

Лот 4: у сумі не менше 380,000 Доларів США

Лот 5: у сумі не менше 450,000, Доларів США

Лот 6: у сумі не менше 70,000 Доларів США

 

Учасники торгів можуть подавати заявки щодо одного або декількох лотів, згідно положень тендерної документації, для повного переліку предметів в межах кожного лоту. Часткові заявки не будуть розглянуті і будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам. Учасники торгів, які бажають запропонувати знижку у разі, якщо з ними заключено більше одного договору, будуть мати таку можливість, за умови, що відповідні знижки враховані в заявці.

 

3.         Торги будуть проводитись згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), визначеними у посібнику «Керівництво із закупівель товарів, робіт та неконсультаційних послуг позичальниками Світового банку за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР», опублікованому у січні 2011 року, переглянутого у липні 2014 року, («Керівництво з закупівель»); вони відкриті для всіх учасників торгів, що є правомочними відповідно до визначення, наведеного у Керівництві із закупівель. Прохання також ознайомитися з пунктами 1.6 та 1.7, в яких визначається політика Світового банку стосовно конфлікту інтересів.

 

4.         Зацікавлені правомочні учасники можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись із тендерною документацією в робочий час з 10.00 до 17.00 за наведеною нижче адресою.

 

5.         Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською та/або українською мовами після подання письмової заявки за нижче вказаною адресою і оплати збору, який не повертається, в розмірі 50.00 (п’ятдесят).доларів США або еквівалентна сума в українській гривні за курсом Національного банку України (www.bank.gov.ua) на день здійснення платежу. Спосіб оплати – прямий банківський переказ на вказаний банківський рахунок:

 

БЕНЕФІЦІАР – Департамент охорони здоров’я Запорізької обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ: 02012869, на рахунок №37322070000126 в ГУ ДКСУ в Запорізькій області, МФО 813015, призначення платежу: «Придбання тендерної документації № ICB2.1.3 без ПДВ» для платежів в гривні,

 

або на

 

БЕНЕФІЦІАР – Державна казначейська служба України; Україна, 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6;

код ЄДРПОУ: 37567646;

на рахунок №25133012855000;

Банк отримувача коштів: Публічне акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України», Київ, Україна;

                SWIFT: EXBSUAUX;

Код банку: 322313

Призначення платежу: «До уваги ДОЗ Запорізької ОДА, придбання тендерної документації № ICB 2.1.3. Без ПДВ, код доходів бюджету 24060300»  для платежів в доларах США

 

Всі банківські платежі і збори, пов'язані з банківським переказом, повинні бути за рахунок учасників торгів.

 

Документ буде відправлений поштою / авіапоштою або переданий представнику Учасника торгів за вказаною адресою.

 

6.         Тендерні пропозиції повинні бути доставлені на зазначену нижче адресу до 15:00 год. за місцевим часом, 19 грудня 2016 року.Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше зазначеного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті публічно у присутності призначених представників учасників торгів та будь-яких інших осіб, які виявлять бажання бути присутніми, за зазначеною нижче адресою.

 

7.         Усі тендерні пропозиції повинні супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Сума і валюта гарантії тендерної пропозиції повинні бути:

Лот 1:3000 (три тисячі) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом, представленим на веб-сайті Financial Times (www.ft.com) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до подачі заявки.

Лот 2:3000 (три тисячі) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом, представленим на веб-сайті Financial Times (www.ft.com) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до подачі заявки.

Лот 3:4000 (чотири тисячі) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом, представленим на веб-сайті Financial Times (www.ft.com) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до подачі заявки.

Лот 4:6000 (шість тисяч) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом, представленим на веб-сайті Financial Times (www.ft.com) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до подачі заявки.

Лот 5:7000 (сім тисяч) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом, представленим на веб-сайті Financial Times (www.ft.com) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до подачі заявки.

Лот 6:1000 (одна тисяча) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом, представленим на веб-сайті Financial Times (www.ft.com) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до подачі заявки.

Гарантія повинна бути у формі безвідкличної банківської гарантії. Всі інші форми гарантії неприйнятні для Покупця.

 

8.         Адреса, що згадується вище:

 

Департамент охорони здоров’я Запорізької обласної державної адміністрації

До уваги: Клименко В.І.

проспект Соборний, 164, м. Запоріжжя, 69107, Україна

6 поверх / кімната №. 630

Тел.:     +38 (061) 224-63-83,

              +38 (050) 980-18-46,

Факс:   + 38 (061) 239-05-03

Електронна пошта: zaphealthwb@gmail.com

Веб-сайт: http://www.oblzdrav.zp.ua