Запрошення до участі в торгах закупівля ІСВ №8.2.1.2

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:

Запрошення взяти участь у торгах

 

Україна

 

Проект «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей»

Позика # 8475-UA

Назва контракту: Закупівля медичного  обладнання для вторинного рівня

Номер (згідно з Планом закупівель): № ІСВ 8.2.1.2

 

 

1.         Уряд України отримав позику від Світового банку на покриття витрат Проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», та має намір спрямувати частину цих коштів на фінансування контракту щодо закупівлі медичного обладнання для оснащення ЦПМСД, ЦРЛ, міських та обласних лікарень. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

2.         Управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації запрошує кваліфікованих учасників торгів, які відповідають умовам щодо участі у торгах, надсилати запечатані тендерні пропозиції щодо  «Закупівлі медичного  обладнання для вторинного рівня»  за наступними позиціями:

ЛОТ 1:

1. Ультразвуковий сканер - 19 шт.

ЛОТ 2:

1.Дефібрилятор-монітор – 19 шт.

ЛОТ 3:

1.Електрокардіограф 12-канальний з автоматичною обробкою даних– 19 шт.

2. Прилади для комбінованого добового Холтерівського моніторування ЕКГ та АТ з програмним забезпеченням та 2 додатковими ЕКГ реєстраторами – 19 шт.

ЛОТ 4:

1.Система для проведення тредміл-тесту – 19 шт.

ЛОТ 5:

1.Апарат для експрес-визначення тропоніну, D-дімеру  та інших кардіо-маркерів – 19 шт.

 

3.         Часткові пропозиції не будуть розглянуті і будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам.

4.         Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), описаними в Посібнику щодо закупівлі товарів, робіт та не консультаційних послуг за рахунок коштів позик МБРР та коштів кредитів та грантів МАРдатованого січнем 2011 року (переглянутого у липні 2014 року) (далі – Посібник із закупівель); і вони відкриті для всіх учасників торгів згідно з Посібником із закупівель. Крім того, в пунктах 1.6 та 1.7 Посібника із закупівель викладено політику Світового банку про конфлікт інтересів.

5.         Зацікавлені учасники, що мають право брати участь у торгах, можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись з тендерною документацією за вказаною нижче адресою з 10:00 до 17:00за місцевим часом.

6.         Зацікавлені учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською або українською мовами, подавши письмову заявку за нижче вказаною адресою і оплативши збір, який не повертається, в розмірі:

-  40,00 доларів США  ( сорок доларів 00 центів США)  для відправки тендерної документації за кордон;

- 280,00   грн ( двісті вісімдесят грн 00 копійок) для відправки тендерної документації по Україні.

Платіж потрібно здійснити прямим переказом на вказані рахунки:

- для платежів у національній валюті:

Держказначейська служба України, м. Київ

МФО 820172

Номер рахунку: 37113094010698

Одержувач: УОЗ Рівненської ОДА

Код за ЄДРПОУ: 02013136

Призначення оплати: Відшкодування за тендерну документацію  ICB № 8.2.1.2

 

- для платежів у доларах США:

FOR PAYMENTS IN US DOLLARS:

BENEFICIARY:( STATE TREASURY SERVICE OF UKRAINE, Ukraine, 01601, Kyiv, Bastionna str.,6)

CODE:37567646

ACCOUNT: 25133012855000

BANK OF BENEFICIARY: JSC “THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE, Kyiv, Ukraine

SWIFT CODE: EXBSUAUX

BANK CODE: 322313

PAYMENT DETAILS: “PURCHASE OF THE BIDDING DOCUMENTS FOR ICB №8.2.1.2

 24060300

INTERMEDIARY BANK: CITIBANK N.A., NEW YORK

SWIFT CODE: CITI US33

CORRESPONDENT ACCOUNT: 36083522

or

INTERMEDIARY BANK: JP MORGAN CHASE BANK N. A., NEW YORK, USA

SWIFT CODE: CHAS US 33

CORRESPONDENT ACCOUNT: 400-124432

or

INTERMEDIARY BANK: DEUTSCHE BANK TRUST COMPANY AMERICAS, NEW YORK, USA

SWIFT CODE: BKTR US 33

CORRESPONDENT ACCOUNT: 04094227

 

 

 

Усі банківські збори щодо переказу є за рахунок учасника торгів.

Тендерна документація буде надсилатися кур’єрською поштою або передаватися представникам учасників за вказаною нижче адресою.

7.         Кваліфікаційні вимоги включають:

(і) докази відсутності  заборгованості перед фіскальними органами (для вітчизняних учасників);

(іі) не менше п'яти (5) років досвіду у виробництві аналогічних товарів;

(ііі) успішне завершення, принаймні 2 (двох) контрактів на поставку, монтаж і технічний супровід медичного обладнання протягом останніх 5 (п'яти) років на суму по кожному контракту, який аналогічний або більше:

ЛОТ 1 - 1 200 000 (один мільйон двісті тисяч) доларів США.

ЛОТ 2 - 300 000 (триста тисяч ) доларів США.

ЛОТ 3 - 210 000 (двісті десятьтисяч) доларів США.

ЛОТ 4 - 410 000 (чотириста десять тисяч) доларів США.

ЛОТ 5 – 30 000 (тридцять тисяч) доларів США.

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.

Додаткові відомості викладені у тендерній документації.

8.         Тендерні пропозиції мають бути доставлені на нижче вказану адресу до 11:00за місцевим часом14 лютого 2018року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється.Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті у присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою.

9.         Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Розміри та валюта гарантій тендерної пропозиції будуть такими:

ЛОТ 1: 30 000,00(тридцять тисячтисяч) доларів США

ЛОТ 2:7 000,00 (сім тисяч) доларів США

ЛОТ 3: 5 000,00 (п’ять тисяч) доларів США

ЛОТ 4: 10 000,00(десять тисяч ) доларів США

ЛОТ 5:700,00 (сімсот) доларів США

або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті Національного банку України http://www.bank.gov.ua за 14 (чотирнадцять)  днів до дати подання пропозиції.

10.       Адреса:

Вул. 16 Липня, 38

Поверх/кімната: 2 поверх (канцелярія)

Місто: Рівне

Поштовий індекс: 33028

Країна: Україна

До уваги: Осіпчука Юрія , начальника управління охорони здоров'я, заступника голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг.

До уваги: Іськіва Віктора, секретаря Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг.

Телефон/факс: +38(0362) 26-67-34

Електронна пошта :  rivnegus@gmail.com та копії на rivne@wb.moz.gov.ua, operator.rouoz@gmail.com

 

 

Начальник управління охорони  здоров’я                                           Ю.Осіпчук