Запрошення до участі у торгах № ICB-G 6.2.1.1
- Дата новини:
- Компонент:
- Субпроект:
Запрошення взяти участь у торгах
УКРАЇНА
Проект «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей»
Позика # 8475-UA
Назва договору: «Закупівля медичного обладнання та розхідних матеріалів для 138 діючих амбулаторій загальної практики-сімейної медицини»
Номер (згідно з Планом закупівель): № ICB-G 6.2.1.1
1. Уряд України отримав позику від Світового банку на покриття витрат Проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», та має намір спрямувати частину цих коштів на фінансування договору щодо закупівлі медичного обладнання та розхідних матеріалів для 138 діючих амбулаторій загальної практики-сімейної медицини. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.
2. Управління охорони здоров’я Волинської обласної державної адміністрації запрошує кваліфікованих учасників торгів, які відповідають умовам щодо участі у торгах, надсилати запечатані тендерні пропозиції щодо постачання медичного обладнання та розхідних матеріалів для 138 діючих амбулаторій загальної практики-сімейної медицини Волинської області за наступними позиціями:
1. стетофонендоскоп - 414шт;
2. тонометр механічний - 414шт;
3. манжета для тонометра дитяча - 414 шт
4. манжета для тонометра стегнова - 414 шт
5. офтальмоскоп портативний - 138 шт;
6. Ростомір підлоговий - 138шт;
7. Ваги медичні для новонароджених - 138шт;
8. Ваги медичні для дорослих - 138шт;
9. Електрокардіограф портативний - 138шт;
10. Сумка холодильник для транспортування біоматеріалу- 138шт;
11. Експрес аналізатор сечі - 138 шт;
12. Реактиви для експрес-аналізатора сечі - 27600шт
13. Біохімічний експрес-аналізатор крові - 138шт;
14. Реактиви для біохімічного експрес-аналізатору (глюкоза) - 27600шт;
15. Реактиви для біохімічного експрес-аналізатору (холестерин) - 27600шт;
16. Реактиви для біохімічного експрес-аналізатору (тригліцериди) - 27600шт;
17. Пульсоксиметр - 138шт;
18. Небулайзер - 138шт;
19. Холодильник - 138шт;
20. Апарат Ротта - 138 шт;
21. Сумка укладка лікаря - 138шт;
22. Кушетка медична - 552шт;
23. Шафа для ліків з сейфом - 138 шт;
24. Маніпуляційний (інструментальний) столик - 138шт;
25. Пеленальний столик - 138 шт;
26. Гінекологічне крісло - 90 шт
3. Учасники торгів повинні подавати пропозиції на весь перелік позицій в межах даного тендеру. Часткові пропозиції не будуть розглянуті і будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам.
4. Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), описаними в Посібнику щодо закупівлі товарів, робіт та не консультаційних послуг за рахунок коштів позик МБРР та коштів кредитів та грантів МАРдатованого січнем 2011 року (переглянутого у липні 2014 року) (далі – Посібник із закупівель); і вони відкриті для всіх учасників торгів згідно з Посібником із закупівель. Крім того, в пунктах 1.6 та 1.7 Посібника із закупівель викладено політику Світового банку про конфлікт інтересів.
5. Зацікавлені учасники, що мають право брати участь у торгах, можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись з тендерною документацією за вказаною нижче адресою(1)з 9:00 до 17:00.
6. Зацікавлені учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською або українською мовами, подавши письмову заявку за нижче вказаною адресою (1)і оплативши збір, який не повертається, в розмірі 6,00 (шість) доларів СШАабо еквівалентну суму в українській гривні по обмінному курсу на дату платежу, зазначеному на офіційному сайтіНБУ (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) на наступний рахунок:
для платежів у доларах США:
Одержувач коштів (beneficiary): Державна казначейська служба України, Україна, 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6 (STATE TREASURY SERVICE OF UKRAINE, Ukraine, 01601, Kyiv, Bastionna str., 6);
код: 37567646;
валютний рахунок одержувача коштів (account): 25133012855000;
банк одержувача коштів (beneficiary bank): Публічне акціонерне товариство “Державний експортно-імпортний банк України”, м. Київ, Україна (JSC “THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE“, Kyiv, Ukraine);
SWIFT: EXBSUAUX;
код банку: 322313.
Звертаємо увагу, що при оформленні платіжного доручення в іноземній валюті в полі “Деталі платежу” (Details of payment) необхідно вказувати код класифікації доходів бюджету 24060300.
для платежів в українській гривні:
Отримувач коштів: Управління Казначейства у м.Луцьку/м.Луцьк/24060300;
код отримувача (ЄДРПОУ): 38009628
рахунок отримувача: 31112115700002;
банк отримувача: ГУ ДКСУ у Волинській області;
код банку отримувача (МФО): 803014.
Платіж потрібно здійснити прямим переказом на один з вказаних вище рахунків.
Усі банківські збори щодо переказу відносяться на рахунок учасника торгів.Представники учасників торгівможуть отримати Тендерну документацію у офісі Групи консультативної підтримкиза вказаною нижче адресою (1) або кур’єром при умові, що послуга по доставцібуде окремо оплачена учасником торгів безпосередньо поштовому агенту, який її надає.
7. Кваліфікаційні вимоги включають: (і) відсутність прострочених боргів перед податковими органами; (іі) принаймні п'ять (5) років досвіду у виробництві/постачанні аналогічних товарів по кожному лоту; (ііі) успішне завершення, договорів на поставку, монтаж і технічний супровід медичного обладнання протягом останніх 5 (п'яти) років з наступними вимогами:
- один договір на суму не менше ніж 700 000,00 (сімсот тисяч доларів США), або;
- два договори на суму не менше ніж 350 000,00 (триста п’ятдесят тисяч доларів США) кожний, або
- або три договори на суму не менше ніж 250 000,00 (двісті п’ятдесят тисяч доларів США) кожний
Додаткові відомості викладені у тендерній документації.
8. Тендерні пропозиції мають бути доставлені на нижче вказану адресу (2) до 10:00год за місцевим часом 22 грудня 2016 року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється.Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті у присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою.
9. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Розміри та валюта гарантій тендерної пропозиції будуть такими:
10 000,00 (десять тисяч) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes (www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерних пропозиції зазначену в пп 22.1 ІУТ;
10. Адреси, що згадуються вище:
Адреса (1)
Управлінняохорони здоров’я Волинськоїобласної державної адміністрації
До уваги: консультанта з закупівель Групи управління субпроектом Нестеренко Ігоря
Україна, Волинська обл, м.Луцьк, вул. Прогресу, 7, будівля Департаменту фінансів Волинської ОДА, каб. 103
Часи роботи: 9.00 - 17.00 год. з понеділка по п'ятницю.
Телефон: +38(0332)-777-207
Електронна пошта: volyn.wbproject@gmail.com
Адреса (2)
Управління охорони здоров’я Волинської обласної державної адміністрації
До уваги: начальника управління Ващенюка Ігоря Степановича
Адреса: вул. Степана Бандери, 5, м. Луцьк, Україна, 43000
поверх/кімната:
2-й поверх, кабінет канцелярії.
Часи роботи: 8.00 - 16.00 год. з понеділка по п'ятницю.
Тел+ 38 (0332) 24-35-59
Електронна пошта: volyn.wbproject@gmail.comз обов'язковою копію на uoz@uoz.volyn.ua