Запрошення взяти участь у торгах №ICB 2.1.8

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:

Запрошення взяти участь у торгах

УКРАЇНА

Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей

Позика № : 8475-UA

 

 Назва Договору: Закупівля медико-діагностичного обладнання та витратних матеріалів

Ідентифікаційний номер(згідно з Планом закупівель): ICB 2.1.8

 

  1. Уряд України отримав від Світового Банку фінансування для реалізації проекту “Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей” № 8475-UA і має намір використати частину цих коштів для здійснення платежів по договору на закупівлю

Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

 

2.Департамент охорони здоров’я Запорізької обласної державної адміністраціїзапрошує кваліфікованих учасників торгів, які відповідають умовам щодо участі у торгах, надсилати запечатані тендерні пропозиції щодо Закупівлі медико-діагностичного обладнання та витратних матеріалів, за наступними    позиціями:

ЛОТ 1:

1. Апарат добового моніторингу артеріального тиску– 100 шт.

2.  Апарат для добової реєстрації електрокардіографії – 10 шт.

ЛОТ 2:

1. Апарат ультразвукової діагностики з можливістю обстеження серця та судин- 7 шт.

ЛОТ 3:

1. Біохімічний аналізатор з витратними матеріалами-3 шт.

2. Імунохемілюмінесцентний аналізатор з витратними матеріалами-3 шт.

ЛОТ 4:

1. Інсулінова помпа– 7 шт.

2. Витратні матеріали для інсулінової помпи:

  • Інфузійна система – 420 шт.
  • Резервуари – 420 шт.
  • Глюкозний сенсор – 210 шт.

ЛОТ 5:

1. Центрифуга медична - 55 шт.

2. Витратні матеріали для забору біологічного матеріалу – 3 набори

 

3. Кваліфікаційні вимоги включають:

(і) фінансова спроможність:

Місцеві учасники торгів(учасники зареєстровані в країні Покупця) повинні представити докази, про відсутність прострочених боргів перед податковими органами у вигляді оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідною Державною податковою інспекцією. Довідка повинна бути дійсною на момент розкриття пропозиції.

 (ii)      Досвід роботи та технічна спроможність:

Учасник торгів має надати документальне підтвердження того, що він відповідає наступним вимогам щодо наявності досвіду:

(1) принаймні п'ять (5) років досвіду у виробництві аналогічних товарів по кожному лоту; Кваліфікація учасників торгів, які подали заявки на кілька лотів будуть оцінюватися окремо по кожному лоту.

(2) успішне завершення за останні 5 (п’ять) років, принаймні 2 (двох) аналогічних контрактів  на суму по кожному контракту, яка аналогічна або більше:

Лот 1: 55 000,00 Доларів США

Лот 2: 700 000,00 Доларів США

Лот 3: 224 000,00 Доларів США

Лот 4: 34 000,00 Доларів США

Лот 5: 83 000,00 Доларів США                                               

Кваліфікація учасників торгів, які подали заявки на кілька лотів будуть оцінюватися на кумулятивної основі.

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.

Додаткові відомості викладені у тендерній документації.

  1. Учасники торгів можуть подавати заявки щодо одного або декількох лотів, згідно положень тендерної документації, для повного переліку предметів в межах кожного лоту. Часткові заявки не будуть розглянуті і будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам. Учасники торгів, які бажають запропонувати знижку у разі, якщо з ними заключено більше одного договору, будуть мати таку можливість, за умови, що відповідні знижки враховані в заявці.

 

5.         Торги будуть проводитись згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), визначеними у посібнику «Керівництво із закупівель товарів, робіт та неконсультаційних послуг позичальниками Світового банку за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР», опублікованому у січні 2011 року [зазначити правильну назву та дату публікації редакції посібника, на яку посилається юридична угоді] («Керівництво з закупівель»); вони відкриті для всіх учасників торгів, що є правомочними відповідно до визначення, наведеного у Керівництві із закупівель. Прохання також ознайомитися з пунктами 1.6 та 1.7, в яких визначається політика Світового банку стосовно конфлікту інтересів.

 

6.         Зацікавлені правомочні учасники можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись із тендерною документацією в робочий час з 10.00 до 17.00 за наведеною нижче адресою.

 

7.         Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською та/або українською мовами після подання письмової заявки за нижче вказаною адресою і оплати збір, який не повертається, в розмірі 50.00 (п’ятдесят).дол. США або еквівалентна сума в українській гривні за курсом Національного банку України на день здійснення платежу. Спосіб оплати – прямий банківський перевід на наступний банківський рахунок:

БЕНЕФІЦІАР – Департамент охорони здоров’я Запорізької обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ: 02012869, на рахунок №37322070000126 в ГУ ДКСУ в Запорізькій області, МФО 813015, призначення платежу: «Придбання тендерної документації № ICB2.1.8 без ПДВ» дляплатежів в гривні,

або на

БЕНЕФІЦІАР – Державна казначейська служба України; Україна, 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6;

код ЄДРПОУ: 37567646;

на рахунок №25133012855000;

Банк отримувача коштів: Публічне акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України», Київ, Україна;

SWIFT: EXBSUAUX;

Код банку: 322313

Призначення платежу: «До уваги ДОЗ Запорізької ОДА, придбання тендерної документації № ICB 2.1.8. Без ПДВ, код доходів бюджету 24060300»  для платежів в доларах США

Всі банківські платежі і збори, пов'язані з банківським переказом, повинні бути за рахунок учасників торгів.

Документ буде відправлений поштою / авіапоштою або переданий представнику Учасника торгів за вказаною адресою.

 

8.         Тендерні пропозиції повинні бути доставлені на зазначену нижче адресу до 11:00 год. за місцевим часом, 7 травня 2018 року.Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше зазначеного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті публічно у присутності призначених представників учасників торгів та будь-яких інших осіб, які виявлять бажання бути присутніми, за зазначеною нижче адресою о 11:00 год. за місцевим часом, 7 травня 2018 року.

 

9.         Усі тендерні пропозиції повинні супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Сума і валюта гарантії тендерної пропозиції повинні бути:

ЛОТ 1: 1000 (одна тисяча) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом, представленим на веб-сайті Financial Times (www.ft.com) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до подачі заявки.

ЛОТ 2: 13000 (тринадцять тисяч) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом, представленим на веб-сайті Financial Times (www.ft.com) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до подачі заявки.

ЛОТ 3: 3000 (три тисячі) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом, представленим на веб-сайті Financial Times (www.ft.com) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до подачі заявки.

ЛОТ 4: 600 (шістсот) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом, представленим на веб-сайті Financial Times (www.ft.com) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до подачі заявки.

ЛОТ 5: 1500 (одна тисяча п’ятсот) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом, представленим на веб-сайті Financial Times (www.ft.com) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до подачі заявки.

Гарантія повинна бути у формі безвідкличної банківської гарантії. Всі інші форми гарантії неприйнятні для Покупця.

 

10.       Адреса (-и), що згадується (-ються) вище:

Департамент охорони здоров’я Запорізької обласної державної адміністрації

До уваги: Клименко В.І.

проспект Соборний, 164, м. Запоріжжя, 69107, Україна

6 поверх / кімната №. 643

Тел.:     +38 (061) 224-63-83,

 Факс:   + 38 (061) 239-05-03

Електронна пошта: zaphealthwb@gmail.com

Веб-сайт: http://www.oblzdrav.zp.ua